Osazovacka

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 1 08:47:08 CEST 2022

Hmm, ale neco uz by mel mit. Nezacina snad na uplne zelene louce.
Stencil printer potrebuju, i kdyz osazuji v ruce. Ano, pastu lze nanaset i
pneudispenzerem, ale jak jednou cuchnete k sablone, tak krok zpet je hodne
bolestivy. Radeji tu sablonu budu 2*myt, nez to dubkovat rucne.

Michacka na pastu-nemam a nejak jsem nedospel k nazoru, ze je az tak nutna,
pokud nemam vyrobni linku. Pastu promichnu rucne. Stejne vetsinu casu je v
chladnicce a tam rozhodne neni tekuta.

Pec-tu snad uz musim mit, i kdyz osazuji rucne. Bez ní to jaksi moc nejde.

Prirucni sklad-v dnesni dobe dodacich lhut 1/2 roku a vyse je zel bohu nutnosti.
Ano, nebudu zakryvat, ze pro vyrobu v PbFree je max. vhodne hlidat expirace.
Zde jen mala poznamka, a pak si objednate kotouc odporu, kondu a az prijdou
zjistite, ze nekde rok lezely. Ted to diky hladu po soucastkach neni az tak
kriticke, ale stalo se mi to, ne ze ne.

Suseni-to je kapitola sama pro sebe. Mensi mnozstvi vysusite v reflow peci.
Nebo poridite starou troubu na peceni. Suchy sklad aby se rentoval, to uz musi
byt jo velka vyroba, nebo samodomo (az na ten ucet za elektriku). Ja momentalne
snizuji vlhkost v mistnosti klasickym odvlhcovacem. A tuky tuk, praskle
soucastky mne momentalne miji.

JURP