Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 16:13:58 CET 2022

Těžko.
Ale přít se nebudu.
Já svou zkušenost mám.
Ale zkušenosti jsou (jak známo) nepřenosné.
Takže jsem pánovi ve videu věřil a věřím.

A nakonec z toho plyne i širší poučení.
Pokud se o někom říká, že je to totální nula, tak bude mít nejvíc práce.

PL