Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 15:19:44 CET 2022

Praktická zkušenost: likvidoval jsem staré rozvody (měděné) v domku,
který čekala rekonstrukce.
Suverénně nejvyžhavenější byl nulák. Všechny vodiče byly samozřejmě
stejného průřezu a typu.
Izolace toho modrého drátu se už docela sypala, jak byla vypečená. Černé
byly v pohodě.

Tak se ten modrý drát možná díval na to video, ale už nečetl Váš
komentář, že je to nesmysl. ;-)
Ale je fakt, že tam sice byla nějaká PC se zdroji s PFC, ale k nim i
spousta běžných jiných spotřebičů.
Já tomu pánovi (od kterého jsem viděl i jiná dobrá videa) docela věřím.

PL