Re: Doručování čínských balíčků - nová zkušenost

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Listopad 30 09:27:31 CET 2022

Zdravím,
tak mám zajímavou novou zkušenost s balíky OL....F, zbyl mi jeden za
27Kč, který ležel asi týden na zřídícím centru, a jelikož jsem to chtěl
vyzkoušet, schválně jsem nic dalšího neobjednával.
Dnes dostal balík číslo LF....F a hýbe se dál.

Tak nevím jestli to že musíte objednat zboží za min cca 250Kč úplně
platí :-)

Libor