Email management

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 29 19:27:15 CET 2022

Vím, ale to data neposila. Jdou jenom číst. A jak to uděláte, když máte x
firem a v každé x různých zařízení, které nemají SNMP trap a chcete mít
data na jednom místě z těch x firem? NATovat x portu do internetu? Nebo to
shromažďovat v každé firmě někde a pak to nějak posílat ven? V tom případě
mi ten email přijde jednodušší.