OT: thunderbird, nelze prejmenovat ani smazat slozku ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Listopad 29 09:44:14 CET 2022

subscription
imap priecinky musia byt v odberoch, aby sa odoberali (prave tlacitko na nazve konta v TB, tam menu Prihlasit k odberu/Manage subscriptions)
ale ked neni ani na webe, tak asi u neni nikde

Dňa 29. novembra 2022 9:25:05 SEČ používateľ ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal: