Re[2]: OT: tlak v topení

Vladimír newlad na centrum.cz
Pondělí Listopad 28 21:58:41 CET 2022

Pokud je tam ventil, tak je to OK. Oni tam někteří revizáci ventil
nedovolují.
Pokud je celková výška sloupce po vrch horního radiátoru cca ty 4 metry,
pak napumpujte expanzku na 1,2-1,4 baru, po připojení pak natlakujte
vodou na cca 2 bary, nechte to natopit, odvzdušněte radiátory, ještě
znovu doplňte vodou a bude to v pořádku.
VN