OT: tlak v topení

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Listopad 28 19:21:26 CET 2022

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit, jestli někdo bude vědět, než budu hledat nějaký
servis. Přišel jsem k tomu jako slepý k houslím, a nikdo tady o tom nic
neví.
V domě, přízemí a patro je topení kotlem na pelety. Když je to studené,
tak je tlak cca 0,3ATM, kotli se to nelíbí, odmítá nastartovat, a píše
nízký tlak. Když to chytne, a ohřeje vodu na 75", tak se tlak zvedne na
nějakých 1,8ATM, což mi už asi přijde dost, ale je to jenom můj dojem.
Nevím ani, na kolik má být nafoukaná expanzka.
Dokážete nekdo poradit, kde hledat chybu, nebo na kolik by to mělo být
asi natlakované? Jak soustava, tak vzduch v expanzce?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora