Páječka TS100 10 ks?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 27 14:28:38 CET 2022

Dobrý den všem,

chtěl bych koupit 5 nebo 10 páječek a chtěl bych tentokrát zkusit TS100,
nebo něco takového.
Samozřejmě co nejlevněji:-)
Potřebuji kompletní, tedy od vidlice do zásuvky až po základní kuželový
hrot (nebo jiný vhodný na SMD).
Nepotřebuji stojánky s houbičkama, mám lepší, se šponama.

Našel jsem na Ali sady asi za 65 USD, případně za 55 SQ001-TS100 a teď
nevím, jestli to SQ001 je jiná páječka stejného vzhledu, nebo se tak
jmenuje zdroj v tý sadě:-) A pokud je to páječka, zda je nějak horší,
nebo je to jedno.
Netrvám na tom, že to musí být TS100, uvítám i tipy na jiné, jde jen o
to, abych nekoupil 10 krámů za hromadu peněz.

A pak samozřejmě jestli by byl nějaký tip na levnější nákup více ks.
Ideálně kdyby v tom samém shopu měli i levné mikropáječky na 230 s
dvoužilovou šňůrou, ty chci koupit taky. Prorože to rozdělím, pro můj
kroužek se budou separátně zamykat, aby naubývaly a volně dostupné
zůstanou ty levné:-)

Nebo, jestli by vyšlo levnějc koupit po 10 páječkách, 10 hrotů jinde a
10 zdrojů jinde, ...

Díky,
PH