39. rocnik ZENIT v elektronike

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Listopad 27 12:46:35 CET 2022

Já bych si poprosil značku harmonického předkreslovače, moc se mi to líbí.
Také mne dostal termistor, spoléhal jsem na IEC značku, která
předepisuje značení pozitivní, nebo negativní vazba.
https://forums.autodesk.com/t5/image/serverpage/image-id/697537i09EEFDFC4441A1A1/image-size/large?v=v2&px=999

Pak pochopitelně jména lidí, kteří něco řekli první. Ty si dlouhodobě a
systematicky odmítám zapamatovat.