39. rocnik ZENIT v elektronike

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Listopad 27 10:12:10 CET 2022

Pěkný den,

27/30. Dostal mě transformátor, ta značka varistoru nebo co to je a to že
odpor u ATmegy jsem na dálku přečetl jako 1,0 k a ne 1,8 k. Jinak pěkné a
jsem rád že to středoškoláci dávají na 28, jenže jsou to bohužel asi jen ti
co jsou na tom tak, že jdou soutěžit. U pracovních pohovorů to vypadá
bohužel úplně jinak (tipoval bych průměrného středoškoláka tak 7/30).

LB

---------- Původní e-mail ----------
Od: Daniel Valuch <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 11. 2022 18:04:55
Předmět: 39. rocnik ZENIT v elektronike
"Zdravim osadenstvo,

vo stvrtok sa konali krajske kola sutaze ZENIT v elektronike, zadania a
prace tradicne na http://cer.ch/zenit

Ak si chce niekto zasutazit, test z teorie som naklonoval sem
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddnfvEBV_pP9aYn0vdQAlXggEjEpg2Fik
93ZncDzaWvQV4hA/viewform?usp=sf_link

Stredoskolaci to dali na 28, som zvedavy na hw-news :-) Otazky ani
odpovede nie su cislovane a ich poradie sa meni pre kazdeho sutaziaceho.
Takze ked budete chcet na hw-liste diskutovat, napiste aj text otazky.

Uz pripravujeme celkostatne kolo, ktore sa bude konat v polovici
februara v Bratislave. Ak by mal niekto zaujem podporit podujatie,
kontaktujte ma prosim sukromne. Tento rok by sme stale vedeli vyuzit
pomoc od 1-2 firiem. Dakujem.

b.