Jak je to s tou volnoběžnou rekuperací u el. koloběžek

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 24 18:34:01 CET 2022

Dobrý den všem,
to mi pořád vrtá hlavou, našel jsem k tomu jen zmatené informace,
vlastně i tady zazněnly (viz citát). Typicky se jedná o dvojici tvrzení:
1. Něco jako, že je to potřeba, aby se neupekly MOSFETY při jízdě z
kopce. (A tady navíc, že se stejně můžou upéct, když je baterka nabitá)
2. Něco jako, že je to na ... a proto si to všichni vypínají.

Což mi dohromady nedává smysl, pokud platí 1, nejde udělat 2 bez destrukce.

Byly by nějaký podrobnosti?
Díky,
PH