rychlost internetu

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Listopad 24 15:38:06 CET 2022

Ahoj,

Zrovna u toho WiFi to rozhodně jedno není. Tedy pokud to není spoj bod-bod. Je to dané principem WiFi, kanál od AP je rozhodně rychlejší, tam si to celé řídí AP a nemá to „prostoje“. Obráceně je to hra na náhodu zda se dovolám. Zkusím to, je obsazeno, počkám, zase to zkusím, když je obsazeno počkám déle a tak do blba. Sice jsem to silně zjednodušil, ale to základní to vystihuje.

Radek (benedikt2hw.cz)

Teď jsem se třeba díval na 5G internet a tam je to stejné. Na WiFi jsem našel podobné poměry. U WiFi je snad jedno, jak rychle to jede Up, nebo ne? a u 5G?