rychlost internetu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 24 10:14:33 CET 2022

Ona ta statistika vychází z potřeb které byly před pár lety (možná i
více) kdy ten provoz převažoval především v downloadu. S rozvojem
různých cloudových služeb a  především cloudových disků se potřeby mění
a i dokonce Cetin na to reaguje.

V současné době minimálně profily 100Mbit a 50Mbit (ty nejčastější) mají
posílený upload na dvojnásobek tedy na 100/20Mbit a 50/10Mbit. Víc to
bohužel nejde kvůli těm starým drátům.

Že to takto nabízí i ISP kteří pro to nemají technický důvod je
"zvyklost" prostě kdysi dávno se chtěli porovnávat s Cetinem resp. s O2
a tak vytvořili a nazvali internetové profily stejně jako Cetin.

Smysl na např 60GHz to nemá žádný.

Petr