Re: Doručování čínských balíčků - nová zkušenost

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 23 14:13:45 CET 2022

Dobrý den,

Já jsem to prohlášení o zastupování zrušil už někdy začátkem roku, a
stejně mi ty výzvy od ČP k doplnění údajů chodí. Už jsem se těšil, jak
jim dojdu vynadat, že mě zastoupili v celním řízení, i když jsem jim to
zakázal. Ale ono to vždycky přijde zdarma.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora