Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 22 18:44:38 CET 2022

ja jsem nekdy davno videl reklamu na termocidlo tusim 3x3 nebo 5x5
"pixelu" s nejakym uhlem. ptal jsem se k cemu je to dobry a prej treba
na detekci, ze clovek sedi na zidly v praci. naflaka se to na strop nad
pracovni mista a pak to hlida a optimalizuje podle poctu osob treba
vetrani atd. zadna sikana samozrejme :-) jen same dobro pro zamestnance :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín