Prosba o pomoc - nechapu zapis v C

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Listopad 21 19:52:22 CET 2022

MISRA je prave o zabraneni chyby. Napriklad chybejici zavorky {}:

if (nizkaHysterezej
	NastavTeplotu(XYZ);
NejakyDalsikod;

Z toho zapisu byla chyba na nekolik dni hledani, pritom tam stacilo mit
ty zavorky {} podle doporuceni chytrych knih.
NastavTeplotu() je totiz makro ktere se kompiluje pouze ve verzi DEBUG.
To je dalsi chyba, makra skryvaji chyby nemely by se pouzivat nebo aspon
psat velkymi pismeny NASTAV_TEPLOTU(XYZ);