Prosba o pomoc - nechapu zapis v C

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 16:35:52 CET 2022

MISRA je záležitost formálních zásad psaní kódu. Není třeba je
dodržovat zcela bezvýhradně, a uznávám že jich je velmi mnoho, ale
není špatné si je přečíst a pokud je porušujete, VĚDĚT CO DĚLÁTE.

Jako mustr, který umožní vyhnout se řadě skrytých chyb, vyplývajícíh
ze záludnosti C, poslouží dobře. Jako u mnoha dalších pomůcek, dobrý
sluha, špatný pán.
Jiný soubor pravidel, tentokrát jen desatero, ale velmi užitečné
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Power_of_10:_Rules_for_Developing_Safety-Critical_Code

Kdyby se formální kontrola důsledně používala, nemusel se Mars Polar
Lander rozplácnout o povrch.

O chybách v návrhu se přít nebudu, o tom nejspíš není sporu.

Tomáš