CAD na 3D tisk

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Listopad 21 13:35:15 CET 2022

Ještě bych jako velmi dobrou alternativu přidal Fusion 360. Pro domácí
použití má free verzi která má určitá omezení ale je velmi dobře
použitelná. Pro 3D tisk je free Fusion výborný.

Pro paranoiky je dobré dodat, že vyžaduje registraci a je to cloudová
aplikace. Nicméně v tomto případě bych řekl že jde o tak dobrý SW, že
jsem ochoten toto přehlédnou ačkoliv se jinak podobným aplikacím vyhýbám
jak čert kříži :-).

     Martin.