CAD na 3D tisk

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 21 13:17:00 CET 2022

Ještě tu nepadla možnost:

https://www.onshape.com/en/products/free

pro hobbíky je zdarma.

Je to cloudový SW, běží v prohlížeči - se všemi výhodami a nevýhodami.
Já ho ale používám a umí výrazně více než já. Dokumentaci má výbornou a
velmi časté update. (Ale namalované věci to zatím nikdy nerozbilo).
České tutoriály k tomu jsou také - zkouknul jsem jich pár a v podstatě
pochopil jak se s tím má zarábět.  Myslím že filozofie není výrazně
odlišná od FreeCADu, ale ten běh v prohlížeči mi učaroval :-)

Petr