CAD na 3D tisk

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Listopad 21 12:47:53 CET 2022

Normálně bych doporučil Autodesk Fusion, ale v posledni dobe s tim zacali
delat takove brikule, ze cekam za chvili free verze nebude.

Vzhodou byl tutorial nebo video prakticky na cokoliv.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ondra
Sent: Sunday, November 20, 2022 10:02 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: CAD na 3D tisk

Jsem v oblast 3D tisku absolutně neznalý a nevybavený, tak se nedivte nad
hloupým dotazem. To opravdu není k dispozici free software na návrh
krabičky, kde by byly předdefinované "komponenty", které by se vkládaly?

Měl jsem představu, kliknu na kvádr, vložím do prostoru, kliknu na dutý
kvádr, vložím do prvního, kliknu na díru, vložím, kliknu na zápustnou hlavu,
vložím atd.

Mě jde o krabičky, ne o baráky a postavičku draků.