Re: čím ředit SMD pájecí pastu

Pondělí Listopad 21 11:43:07 CET 2022

Zajimave, ja to pro sablonu redim par kapkama IPA a s pretavenim neni
problem. Tavidlo jsem take zkousel pridat ale pasta se pak z plosek
rozlevala vic, nez je zdravo. Jedna se teda o levne Cinske olovnate pasty
Jednou jsem koupil nejakou drahou v TME a ta nesla pretavit vubec, coz
jsem zjistil bohuzel az po osazeni jedne desky, navic v tube za rok
zatuhla na kost.
Da se vubec u nas koupit funkcni pasta za neastronomicke penize?