Prosba o pomoc - nechapu zapis v C

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 21 01:33:20 CET 2022

Zdravim,

obracim se na zdejsi Cckare, protoze na tohle muj rozum nestaci a moyna je
tam neco, co nevidim.

V (cizim) kodu mam takhle postavenou podminku:

if ( DecOff && DecOff < millis() )
{
}

pricemz v unsigned long DecOff jsou bud nejake milisekundy (pred millis()
nacita cas) nebo nula, pokud neni funkce aktivni.

Nejak nejsem s to pobrat, jak ta podminka funguje - ty leve dve tretiny jsou
test nenulovosti a pokud neni nulovy, provede se porovnani? Jakou vyhodu to
ma proti variante typu treba:

if ( (DecOff > 0 ) && ( DecOff < millis() ) )

(omlouvam se, miluju zavorky a desne nerad se spoleham na priority) Jasne,
ta moje varianta ma vic znaku, takze se vic unavi ruka, ale zda se mi to
jako logictejsi zapis. Ma to jeste nejaky technicky duvod, proc (a pripadne
kdy) pouzit ten prvni zapis?

Nejhorsi na tom je, ze to funguje a pije mi krev, ze bud nevim proc, nebo,
pokud jsem funkci identifikoval spravne, neprinutim mozek, aby ho to napadlo
prave takhle :)

Diky.

Pavel Kutina