Re: OT Páteční fyzikální úloha
Pavel Hudeček
edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 00:35:44 CET 2022
Ano, je to tak, poměr jsem obrátil:-)
Správně tedy 20/70 = 0,28 Kč/km
Případně 32 Kč/60 km = 0,53 Kč/km v tom prvním případě s 500 cykly a
horším odhadu dojezdu
A pak je otázka, jak je to s životností dalších dílů, aneb jestli bez už
výše rozpočítaný baterky stála 11 kKč, tak do kolika km to rozpočítat.
Jen teda očekávám, že první bude potřeba měnit zadní plášť, ten při tom
šíleným brždění teď za chladna trpí. Ale zatím to na něm není vidět. Ale
co dál? Kolik vydrží motor, nezačne se něco fyzicky rozpadat, kolikrát
lze zopakovat povolení šroubů, pootočení řídítek a zas utažení? Sice mi
to asi stačí 1 za 200-300 km, ale co když se to zhorší?
PH
Dne 20.11.2022 v 23:28 Petr Labaj napsal(a):
> Snažil jsem se pochopit ten výpočet, protože 3.50 Kč/km mi přišlo
> strašně moc.
> No ale ono je to neštěstí zřejmě 3.5 km/Kč. Tedy cca 0.30 Kč/km.
> To už je snesitelnější.
> Nebo jsem mimo?
>
> PL
>
> *******************
>
> Dne 20.11.2022 v 22:45 Pavel Hudeček napsal(a):
>> Zajímavá otázka je, kolik stojí nová baterka a kolik vydrží cyklů, to
>> bude dražší část, ale kdyby to byly 4000 Kč a 500 cyklů, tak to bude
>> +3x8 Kč, nebo třeba 4x4 Kč pro 1000 menších cyklů,, případně 6x2 Kč,
>> což bude asi realističtější, protože výletů končících 0% zatím moc
>> nebylo, typický konec je 50+ %. Samozřejmě to na tu první půlku jede
>> líp, takže ta kWh bude spíš nad 70 km. Tedy 70 km za 12 Kč za baterku
>> + 8? Kč/kWh, to je 3,5 Kč/km
Další informace o konferenci Hw-list