Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 00:35:44 CET 2022

Ano, je to tak, poměr jsem obrátil:-)

Správně tedy 20/70 = 0,28 Kč/km
Případně 32 Kč/60 km = 0,53 Kč/km v tom prvním případě s 500 cykly a
horším odhadu dojezdu

A pak je otázka, jak je to s životností dalších dílů, aneb jestli bez už
výše rozpočítaný baterky stála 11 kKč, tak do kolika km to rozpočítat.
Jen teda očekávám, že první bude potřeba měnit zadní plášť, ten při tom
šíleným brždění teď za chladna trpí. Ale zatím to na něm není vidět. Ale
co dál? Kolik vydrží motor, nezačne se něco fyzicky rozpadat, kolikrát
lze zopakovat povolení šroubů, pootočení řídítek a zas utažení? Sice mi
to asi stačí 1 za 200-300 km, ale co když se to zhorší?

PH