Re: OT Páteční fyzikální úloha

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 20 23:23:17 CET 2022

A co tam dovnitř strčit kousek topného kabelu? Na Aliexpressu je
nepřeberný výběr za mizivé peníze.
Před jízdou ve studeném prostředí tu baterku předehřát třeba na 30C (ze
sítě 230V).
Za jízdy snad nebude teplota klesat moc rychle, pokud bude vůbec klesat
díky ztrátovému teplu.
Pokud nabíjíte třeba někde v chladu (ve sklepě, na chodbě atd.), tak v
době nabíjení ten topný kabel taky spustit.

Vodotěsnosti bych se naopak snažil tím rozebráním spíš pomoct, natřením
styčných ploch silikonovou vazelínou.

PL