CAD na 3D tisk

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Neděle Listopad 20 22:20:04 CET 2022

Dobrou pomalu noc,

není to tak jak píšeš, ale zkus SketchUp tam kreslíš v 2D a potom to
vytáhneš do 3D. Na naučení je to do 5min. Jenom je potřeba verze jako
program ne na stránkách (tam si to zkus jak se stímto programem
pracuje). V češtině je stará verze myslím 6, ta ti bude stačit.

JL