YAGI ze svinovaciho metru

Sobota Listopad 19 13:59:07 CET 2022

Slyšel jsem story o tom, jak se u nás dělal kosmický výzkum. Pro tu
sondu potřebovali po svaření rám vyžíhat a teď nevím jestli zakalit a
popustit, ale princip byl, že žíhání potřebovali na nižší teplotu, než
na jakou se běžně dělá, aby rám šel zmagnetovat. Dokud se oháněli
papírem na státní výzkumný úkol a jednali s vedením fabriky, nic nešlo.
Museli plnit plán a nebylo možné pec odstavit z provozu, aby jí
přenastavili na teplotu, kterou potřebují. Až nakonec se dostali za
obsluhou té pece. Pán jim řekl - tak to šoupněte támhle do kouta, je tam
akorát teplota, kterou potřebujete. A všechno bylo zachráněno.

Anděl