Marlin FW zrychleni

Sobota Listopad 19 11:53:16 CET 2022

Tak si odpovim sam, M204 ;-)
Ale ta deska je dost zajimava, pro rizeni osazovacky vypada pouzitelne a
ma i akorat osy a vystupy, konkretne tahle Makerbase 32 Bit Mks Tinybee
Control Board Esp32 Wifi Mcu 3d Printer Board Controller Mks Tft24 Touch
Screen 3d Printing Parts - Cnc Machine Parts - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005004028759671.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef18028Y9jRc>
Marlin FW se da krasne konfigurovat aktualne az na 9 os. (extruder jde
snadno vypnout)