Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 18 23:00:30 CET 2022

No já napřed normálně zamykal, ale pak jsem si všim týpka co po Kaulandu
vozil košík na koloběžce. Tak jsem si řek, že když já mám přímo
integrovanej košík, ... Zatím otestováno v Kauflandu, dvou Lidlech,
Peny, Hornbachu, Profimodelu, 3 zverimexech, OBI - tam to bylo zajímavý,
nechal jsem si nařezat sololitů "co se vejde", celkem 30 ks 23x50 cm,
tedy nejmenší co jsou ochotni uříznout a náhodou i největší co se vejde
do koupelnového košíku z Hornbachu a dosáhne přesně ke světlu.

Od zimní pneu očekávám jen, že bude v zimě měkčí a tím na suchý silnici
získá původní adhezi. Zimní na auto taky nemaj žádný extra výčnělky.

PH