Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 18 16:42:18 CET 2022

Ten nabíjecí proud je velmi malej, takže dokud je nad 0, bych se toho
tak moc nebál, obzvlášť když zejména ke konci cesty baterka víc hřeje.
Dobrý taky je, že v těch obchoďácích pochopili, že koloběžka s košíkem
zabírá míň místa než košík na kolečkách, takže nemusí chladnout venku,
naopak se ohřeje. Zdá se, že když je venku 5, začne převažovat
kondenzační ohřev, čili dovnitř vjede suchá a ven mokrá, pak se obalí
prachem, uschne a prach zas opadá:-)

Momentálně mě spíš trápí, zda na to jsou i zimní gumy:-)
A nedaří se mi je vygůglit, buď jsou výsledkem zimní gumy na auta, STK,
nebo jen koloběžky, ale ne zimní gumy na koloběžky.

PH