Re: OT Páteční fyzikální úloha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 18 15:30:20 CET 2022

50.05029026595699, 14.345768269684664
Půlka cesty šikmá plocha, půlka schody.

Při cestě tam, stály vlevo nějaký maminky s kočárkama, pravá půlka
šikmá. Po zjištění, že jedu špatně, cesta zpět, vlevo stály děti.
OK tam bude ta šikmá plocha:-)
Aha dyť je to teď opačně.
Tak sem se trochu proběh a děti se trochu zasmály:-)

Nakonec mission complete, domů přivezeny lepidla z modelářských potřeb,
a zlevněné kuře z Lidlu:-)
A ano, odpružená, lepidlo se nezačalo samo vytvrzovat.

Nejzajímavější část cesty ale byla zpátky tady:
50.0773969N, 14.3673950E
(Na gůglu nic, mapy.cz tu maj přerušovanou čáru)
Přeci nepojedu do kopce po silnici mezi autama, vytlačím to lesem, tam
co jsem občas tlačíval kolo, aspoň se zahřeju...
Začátek je nesení do svépomocně postavených schodů pokrytých mokrým
listím...
Konec má stejný úhel jako schody, jen bez schodů ... Ne, tudy jsem kolo
před 30 lety určitě netlačil:-)
... Nahoře pak jedu s bundou a čepicí na věšáčku, úplně mokrej,
předjíždím nechápající běžce nabalený v bundách,  mikinách a kuklách ...
Bundu oblíkám o 3 km dál:-)

Závěr: Vhodně koncipovaný výlet na el. koloběžce může být dost fyzicky
náročný:-)

PH