RE: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Listopad 18 14:03:00 CET 2022

... nevim, jestli to bylo zmineno, ale je rozumne mit zapnutou standardni
zalohu (je to soucast Windows, neni treba nic instalovat navic) na cloud
(nechci delat reklamu na jednojednotku) nebo lokalni NAS (pokud ma clovek
utajovane informace :) ...

Pri havarii se pak staci zalogovat uctem MS a samo se to obnovi.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, November 18, 2022 1:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na
sekundy ve win11

Nevím, jestli to tu bylo zmíněno, ale není od věci čas od času spustit
program (bohužel si zrovna nevzpomenu na svůj doma oblíbený), který
vypíše od všech disků údaje ze SMART. A když se objeví podezřelé věci, tak:
1. Okamžitě provést zálohu
2. Koupit novej

PH

Dne 18.11.2022 v 10:17 Zuffa Jan napsal(a):
> DD,
>
> Dopadlo to nakoniec takto:
>
> Najskor pokus nabootoval som to z USB flash Hirensboot a nechal cez vikend
- nezamrzol
> Nasledne vymena SSD M.2 s novo nainstalovanym Win10 - nezamrzol uz cely
tyzden.
> Z toho mi vychadza ze problem je teda v SSD Tieto M.2 disky v Lenovo PC
> su zname tym, ze radi odchadzaju kupoval som ten isty notebook pred rokom
a tam odisiel
> po 2 mesiacoch.
> Posledny pokus bude preinstalovat povodny M.2 ale neviem ci to ma este
> [...]
neusiloval a stalo se. Jednou poté to už bylo v továrním nastavení a ty pro
tam už zůstaly. Já se u windowsů nedivím už ničemu, možná to byl od MS
"dáreček", když si mě doma konečně spároval s firmou, po tolika letech
odmítání, nevím. Ale v biosu je home a to home tam bylo, prostě, kdysi...