Re: Doporučte bluetooth transmitter

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 17 19:03:19 CET 2022

neco asi fungovat bude. kupoval jsem domu pro sluchatka transmiter snad
od "Ugreen" a pak takovej puk, snad  BW-BR3. tam ale pokazde slo hlavne
o kodek aptX. pritom hledani, jsem nasel nejakej prevodnik, pro herni
konzole, snad od creativu, kde to chvalili prave pro minimalni latency.
neni to ale modul zabudovatelnej do kytary a byl navic dost drahej,
tesne pod 1000kc. takze nejak to jde. zkusil jsem i ruzne levne cajky z
arduino shopu atd. ale vsechno bida.
jenoduche a levne reseni bych moc nepredpokladal :-)
tomik.
p.s. hledal jsem hlavne kvuli sluchatkam marshall, kde byla nutnost
prave kodeku aptX. ted mam sony mx3 s aktivnim potlacenim hluku a asi
nejlepsi investice do hw za posledni dobu. beham po dilne v pohode kolem
cnc a ve sluchatkach vivaldiho, zadnej problem :-) jeste do nich dostat
zvuk od zvonku ode dveri a bylo by to dokonale .

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879