Re: [OT] mechanická závada
Peter Berec
p.berec na bonum.sk
Středa Listopad 16 11:18:45 CET 2022
Viete prosím niekto z hlavy odkaz na paragraf (prepokladám že na
občiansky zákonník platný v ČR), ktorý toto rieši ?
Ak nie, tak prosím tento mail ignorujte.
Ďakujem
Peter
Dňa 14. 11. 2022 o 22:13 Petr Zahradník napísal(a):
> Tak platí, co jsem napsal.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
> mobil: 602 409 601
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
> Sent: Monday, November 14, 2022 9:59 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: [OT] mechanická závada
>
> Koupil jsem 3. října, reklamoval 25. října.
>
> Dne 14.11.2022 v 21:49 Petr Zahradník napsal(a):
>> Kdy jsi koupil a kdy jsi reklamoval? Jak je to dlouho? Pokud reklamuješ do 6 měsíců od nákupu, od roku 2023 dokonce do 12 měsíců od nákupu, a zároveň jsi spotřebitel, pak v této době je na nich, aby prokázali, že zboží bylo bez vady. Jinak se má za to, že tam vada byla již při prodeji. Včetně mechanické vady.
>>
>> Petr Zahradník, počítačový expert
>> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>> mobil: 602 409 601
>> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník,
>> Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
>> Sent: Monday, November 14, 2022 9:47 PM
>> To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
>> Subject: [OT] mechanická závada
>>
>> Ahoj,
>>
>> je to na hranici topicu této konference. Tedy je to spíš smutný povzdech nad kvalitou myšlení.
>>
>> Koupil jsem v Mironetu nabíjecí kabel k telefonu. Zapojil, nabíjel telefon, vytáhl a konektor se rozpadl na kousky. Kabel to nebyl levný a prodejna kde jsem jej koupil je blízko, tak jsem ho tam donesl na reklamaci.
>>
>> A hádejte, jaké je vyjádření technika?
>> Cituji: "Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození. Na mechanické poškození se záruka výrobce nevztahuje."
>>
>> Tak nad tím tak přemejšlím a snažím se si představit, co se tak může stát s kabelem, aby to nebylo mechanické poškození?
>>
>> A také přemejšlím, co si mám dělat za starosti s tím, že výrobce neposkytuje prodejci záruku. Pro mne jako zákazníka to IMHO může být úplně jedno, já nakupoval podle občanského zákoníku.
>>
>> Mno, takže tak. Pozor na kabely.
>>
>> Jindra
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list