Re: [OT] Balíčky z Aliexpress uvízlé v Polsku

petr512 per512 na seznam.cz
Pátek Listopad 11 10:10:24 CET 2022

   Ad balíčky:
   Aliexpress se po další "konzultaci" kvality jeho služeb 28.10.22
nepřímo omluvil a nyní vrací peníze prakticky ihned.

   K DSO - vyšší verzi, Hantek DSO2C15, tj. 2x150MHz + generátor +
detekce provozu na I2C, serial jsem o prázdninách koupil na Banggod.com
za 220USD včetně dopravy. Celkem dobrý servisní osciloskop, nutno
dokoupit druhou sondu :-)) Posílají opravdu jen jednu...
   Doplnil jsem na čipy chladiče a ventilátor a už tři a půl měsíce
bydlí v servisním kufru a funguje bez problémů. Nahradil tam UNI-T4042C,
který už slouží někomu jinému :-)
   --

   PetrP