animované blinkry

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 10 13:19:33 CET 2022

Ahoj,

nevím, jak se to správně jmenuje, ale momentálně je to na autech velmi
populární. Blinkr ve tvaru LED pásku, který se postupně rozbíhá směrem ven.

Jaká je za tím technologie? asi to nemůže být moc složitá, na druhou
stranu celá řada aut má blinkr částečně na víku kufru a částečně na
blatníku, takže se zdá, že je to řízené z jednoho místa? Nebo je tam
nějaká komunikace? Nebo jen spoléhají na vhodné časování?

Tento týden jsem si všiml, že moje auto má podobný efekt i na zadních
světlech (červených). A to i při rozsvěcení, tak při zhasnutí. Což je
celkem úlet, protože rozsvěcení zadních světel na autě (jakémkoli i v
provozu) člověk vidí tak jednou do roka.

Díky za informace.