Mini PC

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Listopad 8 22:41:42 CET 2022

Dobrý den,

Takové krabičky jsem měl už asi 3 vždycky to chvíli běželo, potom se to
začalo přehřívat, a vypadávat. Takže jsem k tomu dodělal chlazení, a
stejně to za pár měsíců umřelo úplně. Jediné, co běží už pár let bez
problémů je RPi4 :-(
V podstatě potřebuju něco, na čem poběží tvheadend, ke kterému se
připojuju z venku. A Kodi, aby na to šly přehrávat filmy z webshare.cz.
H265 to umět nemusí, tv jako taková se na tom nesleduje.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora