Re: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 8 13:27:28 CET 2022

Pardon, pro základní nahrání kódu stačí tohle:

https://randomnerdtutorials.com/program-upload-code-esp32-cam/

To předchozí se dvěma tranzistory je pro automatizované nahrávání, bez toho,
že by se člověk musel sápat po nějakém tlačítku.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: úterý 8. listopadu 2022 13:12
Předmět: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Dobrý den všem,
chtěl bych v zařízení použít SMD ESP32-WROOM. Mám s ním i modulm myslel
jsem, že prostě připojím TX/RX nebo ještě něco, ale je v něm okolo
docela dost věcí, jako několik tranzistorů a pod. a nedaří se mi s
jistotou rozkódovat, co souvisí se samotným nahráváním kódu a co k tomu
není potřeba.

Máte někdo nějaké osvědčené zapojení pro boot ESP32 přes externí
převodník USB/serial?
Nebo k tomu nějaké poznámky?

Díky,
PH