Mini PC

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Listopad 8 03:16:55 CET 2022

Dobrý den Aleši,
ty Intel Compute Stick  co nabízím tak mají vše co požadujete.
Na USB lze připojit bez problémů rozbočovač a tak je možno přpojit i
bezdrátovou
klávesnici, myš atd.
Processor:  Quad-core Intel Atom
Paměť:        1GB
Storage:      8GB
Předinstalovaný Linux, s Win moc nepočítejte.
Jde to ale dře to.
Ode mne dostanete navíc CD nebo DVD s vylepšeními a posledními drivery a
s novým Biosem.
Cena ? Na Bazos poslední 700 a půjdu na 500 ale tady je to jiná a když
mi řeknete že jste
z HW komunity tak za láhev šampíka Bohemka Brut za každý kus.
Bohemka je pro mojí přítelkyni.
S cenou už nemám problém, do hrobu si je nevezmu.
Ač píši tak nějak smutně tak je to celkem OK.
Monitory do 20" po stovce.
Hezký den,
Jindra Polívka