=?WINDOWS-1250?Q?Re:_C++, _pou=9Eit=ED_glob=E1ln=ED_prom=ECnn=E9_uvnit=F8_t=F8=EDdy?=

Neděle Listopad 6 18:28:52 CET 2022

Je to sice prasarna, sahat ze tridy na neco globalniho, ale zakazany to neni a
napsat se to da.

Je potreba, aby kompilator o tom poli vedel ve chvili, kdy preklada tu tridu. Jestli
ji mas v samostatnem souboru, tak pred jeji definici pripis, ze nekde venku existuje
ten hash a linker se o to postara:

extern uint8_t hash[];
class regulace {
}

Jestli ji mas v tom samem .ino jako setup a loop, tak nepotrebujes extern a jen
prohod poradi, aby hash byl driv a regulace az pak.

D.O.