Re: OT Divná jednotka gravitace

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 5 21:28:06 CET 2022

Bral bych to jako hatmatilku lidí žijících příslušným oborem. Prostě
nemluvíte jazykem jejich kmene. Do matematických funkcí musí vstupovat
jen bezrozměrný argument, tedy musí být jasné k čemu je to vztaženo. Ono
ani není jasné jaký základ ten log má. Může to být 10, e, 2 nebo úplně
jiné číslo podle oboru, kde se to používá a země původu.
Sice na to budou existovat mezinárodní standardy, ale jak vidíte, tak na
to lidi kašlou. Internet snese vše.

Mrazík