Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Listopad 4 09:49:02 CET 2022

A v těch událostech systému nic není?
Jinak bych začal Memtestem, nechat běžet několik hodin nebo přes noc.
Teď jsem řešil jedno PC, tuhlo a pak padalo do BSOD a bylo to diskem,
takže test disku.

Martin Hanek