PulseView/sigrok + saleae klon na RPi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Listopad 4 09:48:01 CET 2022

Zdravim,
treba se ta info bude nekomu hodit :)
Zkousel jsem ted subj. na RPi400 64bit OS a jede to paradne (==mnohem lepe
nez na mem notasu).
Instalace bez problemu, akvizice mi jede stabilne s vzorkovanim 24M (na
notasu jsem byl rad kdyz nevypadla pri 4M - asi i z duvodu, ze tam to
bohuzel bylo vetsinou pres par hubu). Takze za mne mohu jen doporucit.
Jeste jsem nezkousel jak moc to ovlivni protokol dekodery a jak svizne to
bude s hodne daty a dekodovanymi daty.

Nez jsem prisel na to, ze je mozno nainstalovat i na RPi primo jsem
prekladal ze zdrojaku (coz na RPi3 byl zazitek, zvlaste jako linuxem moc
nepolibeny). Na RPi mi to jelo na cca 4-6M samplovani.

BR,
Marek