Re: [OT] Pošťák Thunderbird - velikost zprávy, odstranění obrázků

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 4 09:33:22 CET 2022

Zálohování bych viděl na solid archiv ve winraru.

Ale dost pochybuju o užitečnosti malých fajlů oproti jednomu. Nedivil
bych se, kdyby to pak zabíralo 2x víc než původně v tom 1 velkym fajlu.

PH