Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pátek Listopad 4 08:54:29 CET 2022

Při takové přeinstalaci většinou taky rychle zjistíte kolik z toho
balastu už dávno nepotřebujete :-)

Právě u pracovních PC bývá přeinstalace nejjednodušší. Tam jsou totiž
POUZE a JENOM programy které jsou NUTNÉ pro výkon práce. Nic jiného tam
nemá co dělat. Potíž bývá u soukromých PC. Tam plně platí to co jsem
napsal o tom balastu.

Ono pokud nevíte o co jde, tak můžete půl dne mudrovat a hledat a pak to
přeinstalovat nebo to přeinstalovat hned. Jak říkám bývá to
nejefektivnější cesta k výsledku. Samozřejmě jsou i Guruové, kteří
Windowsy znají do největších hloubek. Ti asi budou preferovat hledání
problému. Ale to jsou lidé v úplně jiné platové třídě...

     Martin.