Re: OT Lesklé černé PLA do tiskárny

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Listopad 4 00:43:26 CET 2022

Dobrý den,
až na pár výjimek tisknu jen z materiálů od DEVIL DESIGN takže ani nemám
moc s čím srovnat, ale nemám s nimi žádný problém a tak ani nepotřebuji
zkoušet nic jiného.
Má je i TME, ale jinde se dají sehnat i levněji. Černý PLA jsem
naposledy kupoval tady
https://www.smart3d.cz/Filament-DEVIL-DESIGN-PLA-CERNA-1-75-mm-1-kg-d28.htm
A je lesklý. Tedy samotná struna a výtisk z boku. Spodní vrstva odpovídá
povrchu podložky. Tisknu na sklo s 3D LAC a je to jak zrcadlo. Horní
vrstva je matná, ale to může také záležet na tisku.
Mají ještě variantu GALAXY. Má to být třpitivé, takže asi nejspíš něco
jako s flitry.

EH