Re: [OT] Pošťák Thunderbird - velikost zprávy, odstranění obrázků

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pátek Listopad 4 00:06:32 CET 2022

Zatím jen nástřel. Kdysi jsme měli vlastní IMAP server a používali jsme
Thunderbird jako klienty. Některé schránky měly kolem 30GB. Proto jsme
měli ukládání zpráv přepnuté z výchozího Berkeleystore (to jsou ty
obrovské soubory) na Maildirstore, kdy je každá zpráva jeden soubor v
adresáři. Současné NTFS zvládne uložit do jednoho adresáře (nebo také
složky či priečinku) něco přes 4 miliardy souborů (přesně 2^32-1), což
je i pro naše ochodníky a marketníky dostatečné množství.

Převod neuvádím, není těžký, ale je netriviální a blíží se půlnoc. Kdyby
bylo třeba poradit, ráno se rozepíšu.

Pavel Krafčík