Re: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 20:30:41 CET 2022

A nedá se mezi tu sůl a vodu zařadit tepelný výměník a tím si teplotu
regulovat celkem podle chuti?
Nebo i bez dodatečného meziokruhu regulovat teplotu páry jen řízením
průtoků soli a vody?
Možná to vidím jako Hurvínek válku, ale snížit teplotu by nemuselo být
tak obtížné.
Druhá věc je, že na té teplotě kuchyňské soli už bude docela problém i s
trubkami pro výměník.
Nejen s turbínou.

PL