Re: [OT] Poą»ák Thunderbird - velikost zprávy, odstranění obrázků

Stanislav ©mejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Listopad 3 19:54:17 CET 2022

Dne 3.11.2022 v 19:39 Petr Labaj napsal(a):
> S dovolením nějaké poątovní dotazy.
>
> Pouľívám Thunderbird v jeho aktuální verzi 102.4.1.
> V poslední době začal pořád řvát, ľe chce uklidit sloľky, protoľe tam má
> přílią velkou fragmentaci.
> Fragmentace mazáním nebo přesouváním zpráv samozřejmě vzniká, ale teď se
> mi zdá nesmyslné, jak vysoká čísla hlásí.

To způsobují různé spam filtry, zprávu vezmou z Inboxu, hodí do Spamu a
tu v Inboxu označí jako smazanou. V nastavení si změňte velikost, při
které to hlásí.

> Nemáte prosím nějaký jednoduchý tip nebo add-on na snadné zjiątění, jak
> velký prostor zabírá zpráva na disku?
> V historickém Outlook Expresu to bylo elegantní, byla na přímo poloľka
> menu "Velikost zprávy".

V seznamu zpráv si zapněte sloupec Velikost.

Zbytek nevím.

Standa