Spice simulace v browseru.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Listopad 2 22:02:14 CET 2022

Tak jsem to trochu upravil. Chtělo to víc paměti, opravdu používat
vektory o délce řádově 10k není dobré už kvůli vykreslování, musela by
se tam udělat nějaká decimace - takhle kreslíte linku z prakticky
totožných bodů.
Valgrind říká, že paměť v nativní aplikaci se uvolňuje korektně, dle
dokumentace to dělá povel 'quit'. Jenže ten tady nejde použít, knihovna
je rezidentně v paměti, přece jen je to dost nestandardní použití, a
'quit' tam provede cosi, že to pak přestane úplně fungovat a ani to
nejde opět inicializovat. Zítra budu studovat co to vlastně dělá. Zatím
uvolňuji jen vektory (nebo si to alespoň myslím), to bude asi největší
část haldy. Ale počítám, že to takhle už zůstane.

Dík za reakce.

Mrazík